Firebird

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 26 Lut 2003, 15:18:45 CET

Roman Kolasiewicz wrote:
> Witam,

> :), widze ze wybralem sobie calkiem calkiem ciekawy program na samym
> poczatku :)

> Wlasnie nie wiem, czekam az wstanie moj testowy serwer, bo nie
> chcialbym tego testowac na produkcyjnym :)

> Clients zawiera sie chyba w common :), wiec albo jedno, albo drugie,
> chyba zeby ze wspolnych programow wydzielic jeszcze klientow (reszta
> binarek niczym sie nie rozni, tak wynika w kazdym razie z diffa)

   Chodzi mi o wydzielenie tych programów, których można używać bez
serwera zainstalowanego na lokalnej maszynie. Myślę, że rozdział podobny
do tego, co jest w postgresql'u będzie dobry.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com
office: +48 56 651 45 81
mobile: +48 602 493 105
mobile: +48 604 181 907