propozycja zmian w mysql.{init,sysconfig}

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Śro, 26 Lut 2003, 16:26:52 CET

On Wed, 26 Feb 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie bedzie problemow z BLOBami ?

Ja nie ma problemow (ale bloby mam niewielkie - kilka, kilkanascie kB).
Fajnie je eskejpuje i przy wklejaniu jest OK.

RK
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl