ltsp - gdzie dawać ?

"[PLD] Marcin Doliński" averne w foundin.net
Śro, 26 Lut 2003, 20:50:17 CET

Dnia 02/26/2003 01:07 PM, Użytkownik Przemysław Stanisław Knycz napisał:
> Chcę zpaczkować ltsp (for more info visit www.ltsp.org ;p), i gdzie go
> dać ? /var/lib/tftp tak jak jest tam gdzies sugerowane w dokumentacji ?
> czy może /home/ltsp ? albo /home/services/ltsp ? :>

A weź sobie troche maina pooglądaj u mnie :D Mam żywego LTSP.. kernele
do /var/lib/tftp, reszta jest montowana po nfsie więc dobrze by było
posadzić to gdzieś w /home/services/ltsp; konfiguracje można dać w /etc
jako link symboliczny do lts.conf, swapy zrobić w /tmp na przykład.

--
PLD - "Jeszcze nigdy tak wielu nie zawdzięczało tak wiele tak niewielu"
http://www.pld.org.pl/