Announce: kde-3.1 dla Ra

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Czw, 27 Lut 2003, 14:13:03 CET

Dnia czw 27. luty 2003 13:52, Adam Gorzkiewicz napisał:
> Większa część (+indexy poldka) jest dostępna pod adresem:
>
> ftp://ftp.pld.org.pl/people/adgor/kde/3.1/Ra/i686/
OK, postaram się coś porpóbować ;-)

> Kilka uwag:
> 4)
> kdemultimedia są zbudowane z  "--without alsa" i "--without xine"
Czemu bez alsy ?

> 5)
> W zestawie nie ma jeszcze: kde{addons,admin,artwork,edu,games,sdk,toys}
> oraz quanty.
A będą ? Przynajmniej admin, addons :-)

> 6)
> W zestawie tym nie pojawi się nigdy kdebindings
Czemu ?

> 8)
> Dodatkowo zestaw zawiera kadu i kmplayer (kmplayera goraco polecam).
A które kadu ? Najnowsze ? Bo ostatnio dłubałem przy tym specu, i w RA-branchu
wrzuciłem właśnie update do najnowszej wersji. A co takiego fajnego w
kmplayerze jest ? :-)

> 9)
> Aha - ciagle nie ma wsparcia dla jezyków innych niż angielski.
:-(

> Zainteresowanym językiem polskim w kde mogę zaoferować paczkę
> kde-i18n-pl-3.1.1.i686.rpm, którą mam na swoje potrzeby, z zastrzeżeniem,
> że jest to rozwiazanie nieoficjalne, tymczasowe i bedące w konflikcie z
> rozwiazaniami przyjetymi w PLD :)
Ależ pewnei, że sobie bym ściągnął :-)
Pozdrawiam
Jasio.