mozilla i okolice - STBR

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 27 Lut 2003, 14:42:22 CET

On Thu, Feb 27, 2003 at 02:32:45PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:
> za długo już to kisi się w cvs-ie - potrzebny jest update security do Ra
>
> Posprawdzałem i wygląda całość tak (mniej więcej w kolejności):
> nspr z HEAD
> nss z taga: nss-3_6-1
> mozilla z taga: mozilla_1.0.2-1
> galeon z brancha  RA-branch

RA-1_0-branch
Ten na RA-branch ma %post dla mozilli 1.1+ (niepotrzebnie ma zmniejszone
wymaganie co do wersji mozilli)

> light z bracha  RA-branch

Tu chyba też trzeba przywrócić stare %post (powód jak wyżej - mozilla 1.0.2
używa component.reg, a nie components/compreg.dat).

> skipstone z brancha mozilla_1_0_2

Jeszcze by się przydało %verify(not size mtime md5) (albo nawet %ghost)
dla components/xpti.dat. Ale to niekrytyczne (w 1.0 chyba też tak było).
Pilniejsze jest wrzucenie 1.0.2 do ra/updates/security.