mozilla i okolice - STBR

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 27 Lut 2003, 17:05:10 CET

On Thu, Feb 27, 2003 at 03:19:11PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]

Nie ma RA-1_0-branch, było RA-1_0-updates, ale nieważne.
Już na RA-branch jest wersja, która powinna być OK dla mozilli 1.0-1.3.

ups, light jest OK, skipstone był do poprawki.

> Zrobisz te poprawki?

Zrobiłem w galeonie i skipstonie. light z RA-brancha jest tylko dla
mozilli 1.0.x i już.

Już z RA-branch (nie był używany do czego innego, więc przeniosłem
taga, poza tym otagowałem jako RA-branch resztę potrzebnych plików).

> Dokładnie.

Podsumowując - STBR:
nss -r nss-3_6-1   ; i zainstalować
mozilla -r mozilla_1_0RA-branch   ; i zainstalować
galeon -r RA-branch
skipstone -r RA-branch
light -r RA-branch

> W general można nawet z 1.2 popróbować.

1.2.1 było częściwo zrobione (mozilla+galeon+skipstone+light; natomiast
przejście na 1.2.x wymaga uaktualnienia większości mozilla-*.spec, które
przeważnie są kiepsko wersjonowane i nie wszystkie mają wersje dla
nowszych mozilli :/), ale potem mozilla.spec został wybielony i trzeba by
zrobić brancha.