Lista zyczen.

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pią, 28 Lut 2003, 17:39:54 CET

Przemyslaw Skowron wrote:
> Witam,
>
> Czy istnieje moze lista rzeczy, ktore czekaja w kolejce do
> "spaczkowania" ?
> Zdaje sobie sprawe, ze w PLD kazdy robi co potrzebuje sam i kolega, ale
> sa i inni ludzie.

Jestem za.
A do kolejki proponuję Anjutę 1.0.1. W Ra i CVS-ie jest
archaiczna wersja 0.1.9. Niestety Anjuty z RPM-ki dla RH
nie udało mi się skompilować na Ra, a jestem za cienki
z bibliotek GNOME'a, coby to doprowadzić do używalności.

bart
--
".org... isn't that the top-level domain for porn?" (c) UserFriendly
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/