SPECS: icewm.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 1 Sty 2003, 15:50:07 CET

On Wed, Jan 01, 2003 at 13:28:40 +0100, witekfl w poczta.onet.pl wrote:

> Zrób tak jak qbosh w elinksie. Zobacz do speców, bo już nie pamiętam
> dokładnie jak to było, ale to było to.

W elinks.spec widzę zakomentowane #Release: 0.%{_pre}.1, czyli tak jak
pisałem wyżej. W tym przypadku do zrobienia było jedynie podniesienie
epoch, bo nic więcej zrobić się nie dało, żeby pakiet się upgrade'ował.
Tutaj chciałem na przyszłość przestrzec, żeby nie dawać do wersji
żadnych pre, ani bez początkowego 0 do release.
Osobna sprawa to to, że icewm 1.2.3 jest zj* i jednak nie nadaje się do
użytku, więc można było do 1.2.4 poczekać.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...