kernel-2.4.20-1.2

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 1 Sty 2003, 11:09:57 CET

On Wed, 1 Jan 2003, Cezar Cichocki wrote:
[...]
>  A patche dla Merge/Win4Lin da sie tam jeszcze dolozyc? Plus moj wlasny
>  (niewielki) patch zeby calosc dzialala z preemptive i low-latency
>  patches? Da sie Wojtku? No powiedz ze sie da! :-))))

Win4Lin jest tylko dla ix86, i da sie, bo na maszynie domowej tak mam ....
pytanie jaki ma byc status low-latency ...
preemptive jest opcjaonaly ...

Cos jeszcze ?

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
PDC202XX_FORCE jest juz ustawione w "2" bedzie wlaczone ...
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}