PLD LIVE!

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Śro, 1 Sty 2003, 17:15:48 CET

On Wed, Jan 01, 2003 at 05:00:10PM +0100, Arek wrote:

> jak to nie ma /var ?

Na płycie RescueCD którą mam w pliku pld.iso nie ma katalogu /var.
Bajer polega na tym, że informacja w /var/lib/rpm o zainstalowanym pakietach
jest potrzebna.  Wtedy po przekopiowaniu zawartości płytki na dysk będzie
prawdziwe PLD.
Rozumiem, że zajmiesz się też wersją LIVE i skrypty do jej tworzenia będą
dostępne w CVSie.

BTW, kernel-eplip, o ile go tam nie ma, powinien trafić na RescueCD
i mplayer z możliwością odgrywania filmów na framebufferze.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>