Problemy z kernelem 2.4.20-1.2_pr

Jarosław Kruk jareq w tkdami.net
Śro, 1 Sty 2003, 21:55:21 CET

VItaM

Po ogłoszeniu informacji o kernelu 2.4.20-1.2 postanowiłem go sobie
sprawdzić i potestować. Zbudowałem go włączając preemptive i
zainstalowałem. Jak do tej pory wszystko jest OK.

jarek w jareq:~:> rpm -q kernel
kernel-2.4.19-1.5_pr
kernel-2.4.20-1.2_pr

Wszystko jest pozornie OK, bo jądro podczas ładowania zgłasza Kernel
Panic. Ponieważ system nie jest załadowany, za bardzo nie orientuję się
w jaki sposób mogę przechwycić obraz z ekranu aby go jakoś obrobić a nie
chce mi się całości spisywać ręcznie. Zanotowałem tylko najbardziej
czytelne dla mnie informacje. Oto one:

Patition check:         //do tego momentu jajko ładuje się OK
/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0: Scheduling Kernel BUG at sched.c:567! in interrupt

Widać że coś jest w schedulerze, ale co to nawet tam nie zaglądam, bo
się na tym nie wyznaje.

Ps. Zainstalowałem to jądro na 2 komputerze i skutek jest _identyczny_.

pozdrawiam
--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w tkdami.net