SPECS: glibc.spec (HEAD)

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Pią, 3 Sty 2003, 12:07:41 CET

Dnia Fri, Jan 03, 2003 at 11:17:10AM +0100, Jakub Bogusz  co następuje:

> Nie tylko glibc, ale wszystkie programy mogące używać dużych plików.
> Po przekompilowaniu glibc z nagłówkami 2.4, a następnie kompilowaniu
> programów w środowisku takiego glibca z nagłówkami 2.2 może być jeszcze
> gorzej (o ile nie będzie błędów składni - jak w okolicach
> 2.2.kilkanaście podmieniłem nagłówki jądra - z ostatnim numerkiem
> różniącym się o kilka - bez przebudowania glibca, to nie mogłem
> skompilować niczego używającego <sys/time.h>).

W redhacie stosują taki podejście (trzymanie nagłowków z jądra na którym
kompilowało się glibca) i efekt jest taki, że od razu po instalacji
trzeba zamienić je na podlinkowane nagłowki jądra :-)
(bo inaczej nie da się skompilować żadnego modułu jądra)

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>