BŁĄD przy kompilacji amayi

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Sob, 4 Sty 2003, 08:52:31 CET

On Fri, 3 Jan 2003, Jakub Bogusz wrote:

> Znaczy bez GL?
>
> BTW, co z gtkglarea dla gtk+1? Na HEAD jest tylko wersja dla gtk+2,
> a nadal są rzeczy używające wersji dla gtk+1.

<RMF mode>
- Panie, a gdzie jest teraz monopolowy
- Tam gdzie była kwiaciarnia
[...]
- Panie, i komu to przeszkadzało
</RMF mode>

Nie mogę (i nie chcę) powstrzymać się od komentarza "a nie mówiłem".
Ciagle powtarzam że należy wszystkie pakiety wymagające gtk2, o ile
posiadają odpowiedniki wymagające gtk1, nazywać *2.spec, a nie kombinować
ze zmianami nazw, które i tak nie zostaną nigdy dokończone.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)