Samba i smb.conf

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Sob, 4 Sty 2003, 20:37:38 CET

Dnia Saturday 04 of January 2003 17:04, Tomasz Mateja napisał:
(...)
>  ;  unix password sync = Yes
>  ;  passwd program = /usr/bin/passwd %u
(...)
Taa.. Maszyna z taka konfiguracja jako PDC; do domeny podpieta winda95;
user się loguje i se "synchronizuje" a ktos inny jego hasełko odczytuje
sobie z c:\windows\user.pwl i ma wjazd na PDC jako jej istniejący user :)
Moze jestem paranoikiem ale to jest autentyczna historia, która mi się
kiedyś przydażyła. Od tej pory wystrzegam się "unix password sync".
Miała by to byc opcja domyslna w smb.conf dla PLD?

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl