instalator: drobne przemyślenia

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 5 Sty 2003, 10:55:35 CET

Dnia Sun, 5 Jan 2003 10:24:14 +0100 (CET)
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >
napisała:

> Chcesz pwiedzieć ze te moduły nie sa łądowane automatycznie ?
> Jeżeli tak to gdzieś tam jeszcze tkwi jakis błąd.

U mnie też nie ładuje i mam brzydko w /etc/modules przez to :/

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |