SPECS: glibc.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 5 Sty 2003, 22:36:12 CET

On Sun, Jan 05, 2003 at 10:12:10PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]

Raczej glibc-kh, albo zrobić linki do własnych nagłówków lub tych
z kernel-headers (z kernel-headers linki powinny zniknąć).

| echo "Please, install glibc-kernel-headers or chosen kernel-headers package"
| echo "or, if you are really brave man, just make appropriate links"
| echo "in /usr/include directory."

Zmieniłbym to na:

| echo "Please, install glibc-kernel-headers or, if you are brave man,"
| echo "make appropriate links in /usr/include pointing to installed"
| echo "kernel-headers package or other kernel headers you have."

> A ja proponuję dać odpowiednie provides/obsoletes do glibc-kh i
> kernel-headers.

Nie, to w większości wypadków będą inne nagłówki (glibc zwykle jest
przebudowywany rzadziej niż kernel).
Musi się dać zainstalować oba pakiety naraz (dlatego kernel-headers nie
powinno dostarczać linków w /usr/include - jeśli ktoś takie chce, to
DIY ze świadomością konsekwencji).

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/