www.xplinux.biz/PLD-Linux.htm

Wto, 7 Sty 2003, 16:32:23 CET

On Tue, 7 Jan 2003 honey w ep09.kernel.pl wrote:

> OpenOffice Poland chcial robic pudelkowego PLD, ale chyba zostalem
> zakrzyczany podczas PLDowisk jak chcialem o tym opowiedziec :>

Tak zostałeś zakrzyczany w kwestji domaganai sie piędzy za coś takigo od
nich (większość osób doszął do wniosku, że przy spodziwanych wielkosciach
wpływów całsoć nei jest warkta zachodu a tylko niepotzrebnnie moze być
źródłem konfliktów). Reszty tematu a sumie tematu jako takeigo czyli
wydanai PLD w pudełku pzrez kogoś nie poruszałęś czyli .. cieżko w sumie
mówieć, że zostałeś zakrzyczany bo w tym co mówiłęś skupiaęś sie na tym
jak podłączyś się pod strumień pieniedzy jaki z tego może wypłynać ..