www.xplinux.biz/PLD-Linux.htm

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 7 Sty 2003, 23:08:24 CET

On Tue, Jan 07, 2003 at 08:41:34PM +0100, Robert R. Wal wrote:
> On 03.01.07 Jakub Bogusz pressed the following keys:

> Możesz rozwinąć?

FAQ pod http://openoffice.com.pl/index.php?id=6, szczególnie punkty 1,
6 i 7. Była o tym niedawno dyskusja na pcoa, wątek "A jednak da się
cofnąć GPLa" (rozpoczęty histerią niejakiego Śfinka po lekturze ww.
strony - nie wiedział, że OOPL jest cały czas do ściągnięcia bez opłat,
stąd tytuł).

Z tym, że obawy nie są związane z samą możliwością dezorientacji Śfinka,
ale możliwością wpływu takich informacji na dziwne pomysły BSA (które za
Linuksem raczej nie przepada), policji (uczestniczącej wraz z BSA
w kontrolach) i urzędów skarbowych.

Bo jeżeli istnieją pudełka z OOPL (czy będą istniały z PLD)
z "certyfikatem autentyczności", to czy będzie się im dało wytłumaczyć,
że te bez pudełka i certyfikatu także są legalne?
Jeżeli jest podana konkretna cena za egzemplarz OOPL (czy będzie za
PLD), to czy US nie uzna, że to od tej kwoty należy się podatek
dochodowy w przypadku "darowanych egzemplarzy"?

Mam nadzieję, że nie, ale różne rzeczy już się zdarzały...

PS. sugeruję przeniesienie wątku na pld-discuss-pl

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/