SPECS: glibc.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 8 Sty 2003, 11:40:12 CET

On Wed, Jan 08, 2003 at 02:56:12AM +0100, undefine w aramin.one.pl wrote:

> tak btw - po Twoich zmianach pakiet mi się przestał budować - wywalał
> się na dublujących się plikach z include. -r <wersja przed Twoimi
> zmianami> i glibce się skompilowały.

Przy findzie brakuje "-maxdepth 1" oraz %defattr na początku pliku.
Ale chyba lepiej zamiast takiego tworzenia listy wpisać na stałe do
%files devel %{_includedir}/*.h i listę podkatalogów - dużo ich nie ma,
a jak w nowej wersji glibc dojdzie jakiś nowy, to check-files wykryje.

> maszynka do sparc, jajko vaniliowe, gcc 3.2.1.

rpm 4.1 chyba by tylko ostrzegł o duplikatach - ale tak nie powinno być.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/