Intalator w RA

"Łukasz (DeeJay1) Jernaś" deejay1 w nsj.srem.pl
Pią, 10 Sty 2003, 18:44:39 CET

Dnia 03-01-05 17:38, Użytkownik Tomasz Kłoczko napisał:

> To powiedź jeszcze co musiałeś i gdzie dopisać. Donbrze byłoby mieć także
> loga z instalacji (plik w /var/log/installer).

U mnie podobny problem wystąpił: instalator automagiczny, wybrany driver
to 8139too i IP z DHCP (instalacja kde-workstation).
Musiałem ręcznie do modules.conf dopisać linijeczkę: "alias eth0 8139too"
Wtedy ładnie zaczęło działać...

--
Łukasz [DeeJay1] J.