SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 10 Sty 2003, 16:41:35 CET

On Mon, Jan 06, 2003 at 09:43:11 +0100, Tomasz Trojanowski wrote:

> Jezu, przecież budowanie glibca, ma miejsce na builderach i na nich
> zapewnione są odpowiednie nagłówki jądra, "inne oprogramowanie" też jest
> budowanie na builderach.

A dupa, bo swoje hello world kompiluję w domu.
W przeciwnym razie po co na ftpie pakiety devel, kompilator i inne cuda
do budowania?

> Zatem powyższe to żaden argument w przypadku gdy
> instalujesz tylko i wyłacznie pakiety dystrybucyjne.

Gdy instalujesz tylko i wyłącznie pakiety dystrybucyjne to glibc-devel,
glibc-kernel-headers i kernel-headers w ogóle nie potrzebujesz.

> To tym bardziej, źle swiadczy o Tobie skoro komunikaty typu:
>
> In file included from /usr/include/signal.h:307,
>                  from gbacktrace.c:34:
> /usr/include/bits/sigcontext.h:28: asm/sigcontext.h: No such file or directory
>
> nic Ci nie mówi

A mi mówi. Nie mówi jednak, skąd mam te nagłówki wziąć. Powiesz mi może?
Hint1: nie z kernel-headers, one śmiecą w /usr/src, a ja mam własnego
kernela; distro ma być elastyczna i pozwalać na to.
Hint2: przy zmianie kernela nie jest przebudowywany glibc, czyli
kernel-headers nie zapewnia odpowiednich nagłówków.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...