Koncert krwi dla chonorowych dawców .. Ra

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 10 Sty 2003, 22:52:46 CET

On Fri, Jan 10, 2003 at 08:15:42PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Właśnie przejrzałem to jest na branchu .. obok RA-branch :_)

Co znaczy "obok"?
Poprawki w specu ma pewno robiłem na już istniejącym branchu, i jestem
prawie pewien, że nazywał się dokładnie "RA-branch".
Być może nie otagowałem dodanych patchy (wydaje mi się, że właśnie
w tym przypadku tak - ale za dużo tych poprawek było, żebym wszystko
dokładnie pamiętał).

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/