Koncert krwi dla chonorowych dawców .. Ra

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 10 Sty 2003, 23:04:09 CET

On Fri, Jan 10, 2003 at 05:35:06PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nazbierało się sporo poprawek które powinny wyjść do uupdates czy to
> security czy general. Ja jakoś nie miałem czasu, a dzimi też i pozostałe
> osoby także.

libpng.spec -r RA-branch -> ra/updates/security
MHonArc.spec (RA-branch==HEAD) -> ra/updates/security
cups.spec -r RA-branch -> ra/updates/security

cyrus-imapd.spec - tu mam problem... coś gdzieś na pewno musi pójść, bo
przy łataniu w patchu snprintf zrobiłem błąd powodujący w pewnych
okolicznościach (nie testowałem, ale to widać) SEGV w programie fud
(nie exploitowalny, więc chyba do ra/updates/general).
Minimum to wersja 2.0.16 z poprawionym patchem (taga RA-branch na patchu
przesunąłem) po podbiciu release.
Lepiej byłoby puścić 2.0.17, który zawiera już poprawki security
(...oprócz tego feralnego patcha :o) plus jakieś inne poprawki błędów
- tylko trzeba najpierw się upewnić, czy ta wersja działa...

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/