SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Sob, 11 Sty 2003, 09:00:41 CET

On Fri, 10 Jan 2003, Tomasz Pala wrote:

> Blah.
> Obecny stan jest nieelastyczny, bo dla prawidłowych zależności w
> /usr/include wrzuca mi jakieś śmieci do /usr/src.
> Z kernel-headers linki muszą zniknąć. glibc-kernel-headers musi powstać.
> Zależności - róbcie jak chcecie.

A mi właśnie leżą te zależności, jakie pakiety, i czy wogóle powstaną,
to mi zupełnie powiewa. Zresztą cały wątek rozpoczął się właśnie od tych
zależności.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)