SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 11 Sty 2003, 12:32:31 CET

On Sat, Jan 11, 2003 at 09:06:55 +0100, Tomasz Trojanowski wrote:

> A co mnie to obchodzi skąd Ty je weźmiesz?

To Ci odpowiem: z worka świętego Mikołaja sobie mogę zażyczyć. Zresztą
tak jak i przedpisca i tak jak Ty. Bo ich NIE MA.

> Przeczytaj, proszę, kontekst tego co zacytowałeś.

Ja też mam taki komunikat. I mówi mi tyle, że distro jest zj*, bo nie
dostarcza takich plików.

A potem mam jakieś dziwne błędy, które jakoś nie chcą występować u
developerów czy innych użytkowników. Właśnie na priv się z wolfem
wykłócam o zrypany antyaliasing w icewm. Tylko jest jedno małe ale - ja
kompiluję z kernel-headers-2.2.22-6. Przy kompilacji z nagłówkami
vanilla 2.4.20 icewm działa inaczej. Może skompilowany w poprawnym
środowisku działałby prawidłowo. Czyżbyś postulował, żeby każdemu
mającemu PLD zasponsorować łącze i dać dostęp do buildera, żeby sobie
własne hello world kompilował w poprawnym środowisku?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...