Koncert krwi dla chonorowych dawców .. Ra

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 11 Sty 2003, 13:04:59 CET

On Fri, Jan 10, 2003 at 05:35:06PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nazbierało się sporo poprawek które powinny wyjść do uupdates czy to
> security czy general. Ja jakoś nie miałem czasu, a dzimi też i pozostałe
> osoby także.

[...]
> Co jeszcze ?

Właśnie poprawiłem TCL, aby zachowywał się tak jak powinien (i jak mówi
dokumentacja) i ustawiał poprawnie "system encoding".

Teraz działa tak:
[jacek w nic SPECS]$ LC_ALL=C tclsh
% encoding system
iso8859-1
[jacek w nic SPECS]$ LC_ALL=pl_PL tclsh
% encoding system
iso8859-2
[jacek w nic SPECS]$ LC_ALL=ru_RU tclsh
% encoding system
iso8859-5
[jacek w nic SPECS]$ LC_ALL=ru_RU.koi8-r tclsh
% encoding system
koi8-r
[jacek w nic SPECS]$ LC_CTYPE=ru_RU.koi8-r tclsh
% encoding system
koi8-r

Wcześniej zawsze dawało "iso8859-1". IMHO poprawka kwalifikuje się do Ra
(wrzuciłem też do RA-branch). Na wszelki wypadek jednak lepiej, żeby
ktoś używający aplikacji Tcl/Tk jeszcze to sprawdził, czy niczego nie
psuje (nie sądzę żeby psuło).

BTW. poprawkę tę zrobilem dla tkabbera, IMHO to najlepszy klient Jabbera
pod Unixy. Jestem pod wrażeniem, że ktoś coś takiego w Tcl napisał :-)

Pozdrowienia,
        Jacek