Jajecznych problemówciąg dalszy

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 11 Sty 2003, 14:05:10 CET

Dnia pią 10. styczeń 2003 13:40, Michał Margula napisał:
> OK. Zagłębie się w ten temat ;-). Swoją drogą jednak widać częściową
> poprawę na 2.4.19. Przez całą noc robiłem testy i straty są kilkukrotnie
> mniejsze. Nawet mam miejscie gdzie na 42000 pingów stracono 300, więc chyba
> nieźle ;]

No więc na aktualną chwilę jest tak:
- po ustawieniu quantum na 1600, straty spadły około dwukrotnie (ale może to
złudzenie :P)
- po wyłączeniu oidentd straty zrobiły się normalne...

Czyli pomimo tego, że mam HT to i tak to rypane conntrack blokuje mi sieć. Co
gorsza Twój ip_conntrack_ident blokuje mi czasem kompa do twardego zwisu...

W związku z tym chcę gruntownie ten temat przejść. Mam zamiar uderzyć na lkml,
ale nie wiem czy to ma sens - wspomnę o Twoim paczu i co dalej? Może chłopaki
coś wymyślą?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)