SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 11 Sty 2003, 18:03:55 CET

On Sat, Jan 11, 2003 at 17:54:30 +0100, wrobell wrote:

> Nie. Twierdzę, że mogę sobie przekompilować wiele aplikacji z nagłówkami
> z jajka 2.4.x oraz z glibc-em, który był kompilowany na jajku 2.2.x.

Możesz. Jednak nie jest to prawidłowe i _może_ (a że najczęściej tak się
nie dzieje to osobna sprawa) prowadzić do nieprzewidywalnych skutków.
Zatem w ujęciu ogólnym jest to podejście złe. Natomiast w tej chwili nie
ma innego wyjścia.
Których mam używać? kernel-headers-2.2.22-6, kernel-headers-2.4.19-2.8
czy może z używanego przeze mnie vanilla 2.4.20? Bo właściwe są nadal
niedostępne, a wydaje mi się, że powinny trafić do ra-updates.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...