podział qt-devel

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Sob, 11 Sty 2003, 18:19:14 CET

On sob 11. stycznia 2003 03:11, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dokumentacja to pikuś. Własny format i obsługa tłumaczeń (zamiast
> gettext). W coraz więjskszej ilosci miejsc ta biblioteka staje się
> poprostu dziwolągiem i na dłuższą metę może być jednym z większych gwoździ
> do trumny KDE :>

Ale KDE chyba gettexta używa, nie? A w ogóle to jak się coś developerom KDE
nie bardzo podoba to to reimplementują i tyle. System tłumaczeń, budowania i
dużo klas zaczynających się na K które mają odpowiedniki na Q. Co nie zmienia
faktu, że niektóre wymysły Trolltecha są co najmniej dziwne.

Tomek

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes