Koncert krwi dla chonorowych dawców .. Ra

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 12 Sty 2003, 12:59:00 CET

On Sun, 12 Jan 2003, Krzysiek Taraszka wrote:
> ktore spece z pear-ow i co poprawiaja ?

dooh.. żebym to ja pamiętał - trochę tego było.
Wszystkie, które dostały STBR są klasami stabilnymi, w których są
poprawiane tylko błędy, ewentualnie nowe ficzery nie zmieniające nic.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...