Koncert krwi dla chonorowych dawców .. Ra

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 12 Sty 2003, 17:39:39 CET

On Sun, Jan 12, 2003 at 16:19:25 +0100, Bartosz Taudul wrote:

> Brzydsze? Porównaj ikonki oneko, xsnow, xeyes.

Właśnie patrzyłem na nie i pingwinki - taki antyaliasing to ma kumpel,
odkąd monitor mu ostrość zgubił. Oglądanie takich obrazków nie jest
zdrowe dla oczu, które się męczą próbując złapać ostrość.

> A masz zainstalowane Xft?

Rozkopałem sobie pół systemu (taki Xft-devel sobie konfliktuje z
XFree86-devel i w ogóle jakoś wszystko z Ra nie gra) i rzeczywiście -
wyglądają inaczej... Przy pierwszej kompilacji 'inaczej' oznaczało
poprawienie jednych fontów, a zrypanie drugich. Przy kolejnej 'drugie'
wreszcie rozwiązały największą dla mnie zagadkę - czemu na dwóch
komputerach te same programy z tą samą konfiguracją wyglądały inaczej;
winny najwyraźniej jest freetype bądź XFree-devel z Ra dla i686, bo z
Xft wygląda tak samo, jak na Ra i586. W każdym razie błąd jest gdzieś w
zasobach dystrybucyjnych 1.0. Jako że one idą w odstawkę, to nie chce mi
się go namierzać. Zgłoszę w IceWM wywalanie tego błędu z TaskBarAutoHide
i jak poprawią to można włączyć antyaliasing.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...