applnk i %{_applnkdir}

Nie, 12 Sty 2003, 22:39:14 CET

On Sun, 12 Jan 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:

> On Sun, 12 Jan 2003 21:40:38 +0100 (CET)
> Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:
> (...)

> Zgadza się - sprawdziłem w 4.0.2 - jest dokłdnie tak jak piszesz - ale
> co z tego, że piszesz dobrze ale nie na temat? :))
> To nie powinno/nie jest/nigdzie nie będzie zależne od prefixu. Pytałem,
> co sądzisz o mojej propozycji rozwiązania problemu z pakietem applnk,
> którą zawarłem w p. 2 mojego topic-init posta.

W nowym formacie plików dektop w sumie można in situ dodawać
informacje wyświetlane potem na hierarhii menu, a i tak wszystkie pliki
lądują tylko w jednym katalogu.

W tej sytuacji wypadałoby sie zastanowić tylko czy opis podstawowej
struktóry da się rozparcelować po poszczrgólbych desktopach czy nie.
Najprawdopodobniej nie czyli, że applnk będzie i tak musiało być i będzie
zdaje się mogło składać się z jednego pliku w którym będzie opisana
podstawowa struktóra menu (zdaje się, że dopuszczalne jest definiowanie
więcej niż jednej pozyycji w jednym pliku w nowym formacie ?).

Wogóle co do jeszcze powyższego. O ile będzie można łączyć w pojedynczym
pliku opisy więcej niż jednekj aplikacji to dla zmniejzenia lości plików
które będą lądować w %{_applikdir} dopbrze byłoby łączyć wszystkie
desktopy z danego paketu w pojedynczy plik o nazwie pakietu z jakeigo
będzie to pochodzić. Powinno to wpłynąć na polepszenie sprawności
(re)inicjowania menu.

Co do %{_pixmapsdir} to spokojnie przy ominięciu /usr/X11R6 może być
/usr/share/pixmaps (definiowane wprost i niezalezne od %{_prefix}).