Koncert krwi dla chonorowych dawców .. Ra

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 12 Sty 2003, 21:59:16 CET

On Sun, Jan 12, 2003 at 08:56:15PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sun, 12 Jan 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
> [..]

> Inaczej: czy będziemy próbować z 4.3 w general ? Czy może zmian jest na
> tyle dużo że nie powinno być to robione na potrzeby Ra ?

IMO do general może iść (jak się zgromadzi wraz z potrzebnymi
uaktualniami peara), przy okazji dochodzi moduł do InterBase/Firebirda,
o który się parę osób dopytywało (ale nie gwarantuję działania,
zwłaszcza z bazą w innej wersji niż ten Firebird w wersji classic).

Natomiast jeżeli nie będzie znany _kompletny_ zestaw poprawek security
do 4.2.3, to php 4.3 będzie musiał trafić do updates/security.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/