SPECS: XFree86.spec (HEAD)

Pon, 13 Sty 2003, 00:50:55 CET

> Tak mi się jeszcze przypomniało, że przecież XFree może w dowolnym
> prefixie siedziec. A w kwestii kolidowania z innymi, czyżby liby w
> tych wszystkich implementacjach nazywały sie tak samo? Czy sa pomiedzy
> sobą zamienne? Nie będzie trzeba aplikacji rekompilowac pod innymi
> implementacjami? Bo jak nie, to nie rozumiem tego krzyku o to wszystko.

Jesli nie bedzie potrzeby rekompilacji aplikacji, to biblioteki XFree nie
powinny trafic do /usr/lib.
Jesli taka potrzeba mialaby wystapic, to bledem jest przenoszenie aplikacji
XFree do /usr/lib. Chyba, ze bylby to zupelnie niezalezny zestaw aplikacji
(nazwy binarek)
Ale to wszystko IMHO.

  phone (48)(58) 347 14 61