Koncert krwi dla chonorowych dawców .. Ra

Pon, 13 Sty 2003, 01:09:07 CET

On Sun, 12 Jan 2003, Jakub Bogusz wrote:
[..]

> I nagłówki jądra 2.4?

Też.
Było pzrecież mówione co ma się "spotkać" z przekonstruowaniem automatyki
builderów, a było to włąsnie: binlutils, gcc, glibc, kernel. W sumie
powinny djść do tego jeszcze db i rpm. (db będzie potrzebne dla glibc).
Czyli mając powyższe pakeity skompletowane tzreba bedzie jeszcze raz
pzrebudować glibc żeby uzyskać libnnss_db zalezne od db i dalej będzie
można lecieć.
W TODO do pld-builder zapisałem takei "TODO minimal" w którym jeszcze nie
będzie musiało być movera i do opracowanai tego zestawu mover nie bedzie
potzrebny ale żeby pojść zaraz dalej z właściwą prędkoscia mover będzie w
zasadzie niezbędny.

Na razie w sumie jest jedna przeszkoda czysto koncepcyjna co do
autentykacji. Jeżeli ktoś miałby możliwie prosty sposób na format pliku z
ACLami umożliwiajacymi opisyanie uprawnień zależnie od loginu, akcji i
architektóry i możliwie prostej koncepcji operowania na tym to dalej z
opracowywaniem nowej automatiki powinno iść już w miarę gładko/regularnie
do przodu.

> Bez nich nadal nie byłoby LFS na x86 (za to byłyby kłopoty z limitami), co
> obecnie jest porażką.

Jasne.

Co do jeszcze LFS to IMHO możnaby spróbiować przyszykować kernel na x86 z
LFS do kolejnej wersji Ra. To niemniej w pewnym sensie zależne jest od
dzimiego (żeby wrzucił do kernela co ma już w tej matrii opracowane). LFS
w Ra by się IMHO jednak przydał po mimo wszystko.