Zmiany katalogów (Re: SPECS: XFree86.spec (HEAD))

Grzegorz Dąbrowski gdx w poczta.fm
Pon, 13 Sty 2003, 08:54:17 CET

Jakub Bogusz wrote:
> On Sun, Jan 12, 2003 at 02:11:48AM +0100, Artur Flinta wrote:
>
> Możesz podać przykład(y) liczącej się dystrybucji, gdzie XFree86 jest
> instalowane w /usr?

Moje distro tak ma od 2 tygodni (od wersji 0.19).

W moim przypadku (182 pakietów) rekompilacji wymagały (zalecane) pakiety
które w lib/pkgconfig/*.pc miały odwołanie do /usr/X11R6. Jedyny pakiet
który musiałem patchować to GDM który na sztywno w konfigu miał ścieżkę
do X11R6. Konfiguracja X'ów wymagała dodatkowo:

#define LinkGLToUsrInclude      NO
#define LinkGLToUsrLib          NO

i to chyba tyle.

Myślę, że warto jest promować X w /usr. Być może za PLD pójdą inne
distro które tak uczynią :)

--
Grzegorz Dąbrowski
http://fanthom.irc.pl/~kaliber