Niespójności w logowaniu (było: Re:syslog-ng)

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Nie, 12 Sty 2003, 23:44:07 CET

Dnia 12 sty o godzinie 20:08:40 +0100, Jarosław Kamper napisał(a):

> Wygląda na to, że nic nie zostanie zrobione tylkoskończy się na paplaninie
> bez konsensusu. Zaraz sprawię, że pakiet będzie się uruchamiał i działał,
> a później myślecie sobie o standaryzacji.
>
> Więc wywalam /var/log/mail i /var/log/archiv/mail z config o ile nie
> będzie sprzeciwów w ciągu 48h.
>
> Za takim posunięciem przemawia:
> - używanie /var/log/maillog przez sendmaila i omta
> - używanie /var/log/exim/ przez exima
> Innych MTA nie widziałem więc się nie wypowiadam.

Trochę jestem zdziwiony, np. postfix loguje tylko przez sysloga,
szczerze mówiąc przypuszczałem, że inne MTA też tak robią...

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --