OT: Pytanie techniczne o CVS

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 13 Sty 2003, 11:24:58 CET

On Mon, Jan 13, 2003 at 10:45:42AM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Cze??
>
> To jest kompletny off-topic, wi?c z góry przepraszam.
>
> Mam zaszczyt pracowa? na wspania?ym oprogrampwaniu f-my IBM, zwanym
> WebSphere Developer Studio. Ten szit dla ka?dego modu?u aplikacji tworzy
> oddzielny modu? w CVS. Efekt jest taki, ?e projekt nad którym pracuj?
> sk?ada si? ju? z o?miu modu?ów CVSowych. Zastanawiam si? czy nie mo?na
> by zrobi? po stronie CVS ma?ego oszustwa, tzn zrobi? co? takiego:
>
> \
> + modul 1
> + modul 2
> + modul 3
> [...]
Chyba mozna w CVSROOT/modules zrobic meta modul zawierajacy modul1,
modul2, and so on.

W naszym tak jest modul rpm jest meta modulem dla SPECS, SOURCES itp.

cvs get CVSROOT prawde Ci powie.

ld

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.