SPECS: kdenetwork.spec (DEVEL)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 13 Sty 2003, 12:24:15 CET

Dnia Monday 13 of January 2003 12:03, Jakub Bogusz napisał:

> Skąd takie _applnkdir? Nie ma takiego katalogu.
> Jest tylko /usr/X11R6/share/applnk.
>
> I przejście miało być od razu na /usr/share/applications w nowym
> standardzie (po dodaniu obsługi do wmconfig lub w inny sposób, żeby
> wszystkie potrzebujące WM-y z tego mogły korzystać).
>
> Nie ma sensu tworzenie sytuacji przejściowej, w której menu nie działa
> w większości WM-ów.

IMO sytuacja przejsciowa bedzie musiała być. Np. kde na razie nie
obsługuje dobrze virtual folders a przerzucone do /usr - z %{_applnkdir}
jako /usr/X11R6/applnk po prostu się nie zbuduje.
Poza tym w tym momencie /usr/share/applnk jest czytane przez g2 i
wyświetlane w menu jako "KDE menu" a lokalizację /usr/X11R6/share/applnk
g2 proboje zaadaptować do swoich vfolders - z tego wychodzi KOSZMAR.
BTW - miałem zamiar również ruszyć moduł/spec applnk, żeby budowanie jego
było niezależne od prefixu, tylko od definicji applnkdir/pixmapsdir. Jest
jednak sprzeciw ze strony kloczka - a szkoda - to wlasnie imo byłaby
recepta na taką przejściową sytuację.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl