SPECS: kdenetwork.spec (DEVEL)

Pon, 13 Sty 2003, 14:43:08 CET

On Mon, 13 Jan 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Dnia Monday 13 of January 2003 13:37, Tomasz Kłoczko napisał:
> (...)
> OK - poprawione są spece i nie robiłem żadnego bconda - fakt - tych rzeczy
> nie powinno się redefiniować w specu. Jak bedzie w przypadku applnk - nie
> wiem,

Będzie dokładnie tak samo. Podjęcie decyzji o zmianie lokacji
%{_applnkdir} powoduje koniecznosć podbicia rel pakietu i piuszczenie tego
na buildery .. _wszystkiego_ co używa tego makra. Robie tym samym tego na
raty nie ma sensu. Po drugie po to włąnie używa się makr żeby nie musieć
jawnie wpisywać konkretnych ścieżek w każdym specu z osobna. Zmianę dzieki
temu dokonuje się _w jednym miejscu_. Dokąłdnie tak sami było ca~ dwa lata
temu kiedu zmeinaiły się ścieżki manów z /usr/man -> /usr/share/man czy
ston info /ust/info -> /usr/share/info.
Dzieki temu, że _najpierw_ wprowadziliśmy wszędzie niejawne ścieżki w
postaci makr całe pzrejście miliśmy dużop łatwiejsze niż w innych
dystrybucjach i co zostało podpatrzone nie od nikogo jak własnie od nas i
używanie dzisiaj makr jest standardem de factro.

> jezeli chodzi o pixmaps - to tak jak pisałem Ci na priv -
> kiconloader nie znajduje ikon, ktore są w prefixie innym, niz on sam.
> Wieczorem postaram sie znależć tego kwiatka - inaczej bowiem kde byłby
> zupełnie oderwanym od rzeczywistosci zbiorem pakietów (z wlasnym
> katalogiem ikon).

Nie możesz przejść rzeki i jednocześnie jej nie przejsć. Ergo: zamianę
zaczynasz w tym wypadku od regenerowania kdebase w którym są biblioteki
trzymajace odpwidnie ścieąki których to ścieżek używa już tylko reszta
aplikacji. Jak przebudujesz kdebase i potem restę aplikacji kde ale do
końca stan nieustalony tych zasobów zniknie. Dziki temu konqueror bedzie
tych plików szukał w nowj lokacji a wszystkie pakeity które powinny coś
tam wrzucać też będą wrzucać w ścieżkę w której szuka konqeror.