Buildery

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pon, 13 Sty 2003, 22:07:08 CET

On Mon, Jan 13, 2003 at 08:24:02PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Mon, 13 Jan 2003, Witold Filipczyk wrote:
> [..]
>
> Wybacz le nie jest w tej chwili kluczową kwstia to żeby budować pakeit po
> każdej zmianie rel,. Kluczowe jest wszystko to co ma się dziać *PO*
> zbudowaniu pakewitu kiedy tak jak teraz leży on juz w test.

Dla mnie jest istotne, żeby każdy nowy pakiet, pakiet z podbitym rel, itp.
był budowany.

Budowanie pakietów (przynajmniej w teorii) działa.

Co się dzieje dalej, sprawa przenoszenia pakietów z test na FTP, to właściwie
nie moja sprawa.  Nie można tu wszystkiego zrobić automatycznie,
tu musi decydować człowiek.

> W tym że to co poisujesz niczego nei rozwiązuje.

Według mnie sprawa budowania pakietów jest rozwiązana.
Więc na czym polega oryginalny problem?
Nie wyczuwam tu żadnych trudności.

--
Witold Filipczyk