Buildery

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 14 Sty 2003, 09:54:34 CET

On Tue, Jan 14, 2003 at 01:31:52AM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> On/Dnia Mon, Jan 13, 2003 at 11:40:29PM +0100, Lukas Dobrek wrote/napisa?(a)
> buildery debiana tak dzia?aj?. soft do nich napisany jest w perlu.
Mi sie wydaje ze wystarczy zeby istnial tylko jeden taki builder poco tak
strasznie mielic dyskami w ilus komoputerach jak wystarczy w jednym.
> i nie w perlu ;)
Ja myslelem o pythonie.

LD
--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.