Buildery

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Wto, 14 Sty 2003, 10:35:13 CET

On Mon, Jan 13, 2003 at 11:34:06PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
>
> A chwilę później trojana czy backdoora na builderach, zanim ktoś inny
> się zorientuje czego dotyczył commit?

Nawet jeśli "coś" zdobędzie prawa użytkownika w chroocie, to długo nie pożyje,
bo chroot jest kasowany po przebudowaniu pakietu.
Trojan w test - ludzie czytali licencję GPL, będą dodatkowo ostrzeżeni, ale
                to i tak nie "uchroni" ich przed instalacją tych pakietów.
Oprócz źródeł, będą dostępne także logi z budowania.  Łatwiej będzie
wytropić takiego trojana.

> Dasz parę sparców i alph? :P

Athlon za 4k PLN buduje średnio pakiet w dwie minuty.
Ile kosztuje Sparc, ile Alpha?  Ile im zajmuje przebudowanie pakietu?

Dajcie NEWSa na stronie głównej, w 7ThGuard, linux.pl, linuxnews.pl,
że trwają przygotowania do 2.0 i chętnie "wypożyczymy/przetestujemy" sprzęt.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>