Buildery

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Wto, 14 Sty 2003, 11:02:21 CET

On Tue, Jan 14, 2003 at 10:39:25AM +0100, Lukas Dobrek wrote:

> Boze. Zachowojesz sie jak taki gosc ostatnio na LKML ktory poluczal
> Linusa jak urzywac goto. I przepisale 5 linikowy kod Linusowy w 80 linikowy
> nieczytelny kod bez goto. Tylko ze on sie jeszcze posilkowal jakim K&R
> albo Nikolasem Wirthem a ty sie niczym nie posilkujesz. Gadasz glupoty ze
> as lzy wyciska.

Mistrzu ustaw kodowanie w muttcie, bo kaszanę robisz.
BTW, mógłby ktoś zmienić domyślną konfigurację.
Jeśli coś piszę, to właśnie pięciolinijkowce.

Poza bardzo konstruktywnym "pierdolisz jak potłuczony" nie słuszałem,
i nie przeczytałem jeszcze, co jest złego w tym schemacie.

Powiem więcej w ciągu najbliższego miesiąca, a może dwóch nie powstanie
pld-builder.
A to co powstanie nie będzie działało lepiej niż to co było w Ra.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>