Dwie rzeczy: zepsuty postfix i niepełne evolution

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 14 Sty 2003, 16:21:29 CET

On Tue, Jan 14, 2003 at 03:54:14PM +0100, Robert R. Wal wrote:
> On 03.01.14 Jakub Bogusz pressed the following keys:

> Ale o ile dobrze pamiętam, to postfix umiał sobie poradzić z odczytaniem
> właściwych wartości z interfejsów, kiedy były ustawione ifconfigiem, a
> przy iproute już nie.
>
> (taki luźny flashback z czytanej kiedyś dokumentacji)

Raczej nieaktualne, przynajmniej z naszym patchem v6 (który używa
getifaddrs() z libinet6).

Właśnie sprawdziłem - widzi adresy dodawane przez iproute2 (na początku
myślałem, że nie, ale z ifconfigiem było to samo - i okazało się, że mam
inet_interfaces ustawione).

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/