rzecznik prasowy PLD

Wto, 14 Sty 2003, 16:36:18 CET

On Tue, 14 Jan 2003, Marzena Kamecka wrote:

> Witam,
>
> chcialabym sie dowiedziec ktos jest wyznaczony jako rzecznik prasowy PLD ?
>
> Mam zadanie domowe dla takiego osoby wiec prosilabym znalezc ja :)

A o co chodzi ?
W tej chwili jest press w pld (alias pocztowy) i na nim załatwiane są tego
typu rzeczy. Kto osobiście za tym stoi nie jest aż tak ważne jak to o co
chodzi :)

kloczek
PS. Marzena twój list powjawił sie jako list w wątku o builderach mając w
polu odpowidnie References:
Uważaj na takie rzeczy :)