Buildery

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 14 Sty 2003, 16:54:51 CET

On Tue, Jan 14, 2003 at 04:26:03PM +0100, Tomek Orzechowski wrote:

> Jeśli dobrze rozumiem to massive-requester ma karmić requestera
> zleceniami typu massive build na podstawie danych od innych modułów
> (np. status) i nie będzie niezbędny do uruchomienia systemu budowania.
Swietnie ale to wtakim razie jest czesc wtorna do samego buildera.
To moze byc robione skryptologia Franka Banana u niego w domu wolane
4 razy dziennie z crona i laczone z proroctwani jego babci nie ma powodu
tego mieszac z builderem jako takim.

> ??? Przecież to jest budowanie ręczne (niemalże)...
Nie do konca bo mozna to wolac skryptem naprzykald requester robil:

ssh $TOSHED_BUILDER "su builder -c /usr/sbin/chroot/ poldek --upgrade-dist"
ssh $TOSHED_BUILDER "su builder -c /usr/sbin/chroot/ su -c ./builder $FILE.spec"

pelna automatyka. Tylko troche bez sensu.

> IMHO srpm będzie przyjmował zlecenia wyłącznie od requestera/proxy.
Czyli bedzie jeden srpm builder przyjmujacy zlecenia od requestera.  I

Bedzie budowal srpm i wystawial ja na widok publiczny.

Nastepnie bedzie mowil requesterowi sluchaj koles jest zrobiony srpm.

Wtedy requester bedzie znajdowal buildera dla kazdej architektory ktory
nic nie robi wswojej liscie builderow.

Pytal sie go czy dziala.

I mowil mu zbuduj to co srpm builder wystawil o $TAM.

I tamten builder bedzie to sciagal i budowal.

Jak skonczy to bedzie informowal requestera, ze jest wolny.

nastepnie trzeba cos zrobic ze zbudowanym rpm i z buildlogiem.

Ja bym buildloga przekpiowal do kloczka a tam w kolko pusicil jakis
analizator tych logow.

A z rpm to tak jesli builder nalezy do grupy zaufanych to niech wystawi
zbudowanego rpm i poinformuje modul do zarzadzania rpm ze jest on $OTAM

I wtedy ten modul w zaleznosci od HGW czego cos z tym zrobi.

ok.

A teraz naprawde ide robic
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.