Buildery

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 14 Sty 2003, 17:04:47 CET

On Tue, 14 Jan 2003, Witold Filipczyk wrote:
> Dla tego jednego speca można poświęcić oddzielny builder.

<ROTFL!!!>
No - to do fortunek tylko!! :)))

> Jak będzie trzeba to poprawię.

Czekamy

> Jest quota.  Buildery będą miały dużo RAMu.

Kupisz jak rozumiem?

> for i in $ARCH
> do
>   touch -m -t czas pakiet.spec
> done
>
> Można dodać priorytet, żeby wstawiał pakiet w odpowiednie miejsce w kolejce.
> Kolejki będą krótkie!

Nie będą na !x86
Ile mamy sparc? Ile alpha? Ile ppc?
I gwarantuję ci, że wiele wiecej w przyszłości tego nie będzie.

> Tam gdzie są składowane src.rpm.

Aha - rozumiem, że zapłacisz za miejsce w serwerowni ICM?

Albo zapłacisz u mnie za miejsce w TASK-u?

Zejdź na ziemię, proszę...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...