Propozycja - falszywy kernel

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 14 Sty 2003, 21:28:07 CET

On Tue, Jan 14, 2003 at 08:43:25PM +0100, Daniel Mróz wrote:
>    Mam propozycje. Czesto zdarza sie tak, ze uzytkownik PLD sam sobie
> kompiluje jadro, a dystrybucyjne wywala co by miejsca nie zajmowalo.
> Pozniej jednak sa szopki z aktualizacja pakietow, ktore wymagaja
> kernela (trzeba forsowac itp.)

Które pakiety w PLD, oprócz pakietów z modułami, mają "Requires: kernel"?
A moduły i tak trzeba przebudować dla własnego jądra.

>    Propozycja jest taka, aby stworzyc pakiet o nazwie np. kernel-fake,
> ktory bedzie mial `Provides: kernel' i jakastam wersje. Ludkowie z
> wlasnymi jajami beda mogli sobie go wtedy zainstalowac i zyc dlugo i
> szczesliwie za siedmioma serwerami.

Właśnie po to, żeby taki fałszywy kernel nie był potrzebny, pakiety nie
zawierające (wyłącznie) modułów nie mają "Requires: kernel".

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/