Buildery

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Śro, 15 Sty 2003, 12:41:52 CET

Lukas Dobrek <dobrek w itp.uni-hannover.de> [15-01-2003 11:59]:
[...]
> jakos jej oczywistosc do mnie nie dociera.

Jeśli architektura będzie naprawdę modularna i założenia będą
precyzyjnie sformułowane oraz opisane, implementacja (nawet powtórna
i tylko niektórych modułów) nie będzie problemem.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]